مزایای خانه هوشمند
خانه هوشمند با استفاده از اتوماسیون و بر عهده گرفتن برخی کارهای تکراری راحتی بیشتر برای ساکنین خود به ارمغان می آورد. از طرف دیگر، برای ایجاد فضای دلخواه در خانه هوشمند تنها یک اشاره کافی است: سناریوها وظیفه تنظیم دقیق محیط را به عهده میگیرند.
تاریخ : 1398/11/06
مزایای بتن اسفنجی چیست و موارد استفاده از آن کدام است؟
بتن اسفنجی دارای مزایای اقتصادی و زیست محیطی فراوانی است، که البته مزایای زیست محیطی آن بیشتر مد نظر است. از مزایای اقتصادی آن می‌توان به پایین آمدن خرج‌های فراوان به منظور هدایت آب باران و فاضلاب اشاره داشت.
تاریخ : 1398/11/06
توجه به مدیریت نگهداری ساختمان‌ها
پروژه‌های ساختمانی از چرخه عمری شامل مراحل ایده‌پردازی و مطالعات، طراحی، اجرا و راه‌اندازی، تعمیر و نگهداری و در نهایت تخریب برخوردارند. کیفیت و عمر مفید هر بنا به درستی انجام هر یک از این مراحل بستگی دارد.
تاریخ : 1398/11/06
نقش معماری ساختمان در مدیریت بحران آتش سوزی
به گزارش ساخت یاب به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،بر اساس نتایج یک پژوهش، معماری ساختمان رابطه مستقیمی با مدیریت اصولی بحران در زمان آتش سوزی دارد و توجه به تعداد، ابعاد و موقعیت راه‌های خروج در معماری ساختمان ها به ویژه در اماکن عمومی حیاتی است.
تاریخ : 1398/11/06
معرفی گروه کارخانجات پلی سوله
گروه کارخانجات پلی سوله در سال ۱۳۷۲ توسط کار افرین توانای کشور آقای احمد طالبی با ظرفیت تولید سالانه بیش از سه هزار تن سازه های فلزی فعالیت خود را اغاز نمود و پس از دو دهه تلاش توانسته است با بهره گیری از تجارب کسب شده و با بکارگیری اخرین تکنولوژی روز دنیا ظرفیت تولید خود را تا سطح یکصد و بیست و پنج هزار تن در سال افزایش داده و نام خود را در فهرست بزرگترین گروه های صنعتی کشور مطرح نماید.
تاریخ : 1398/11/06